Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marnou - WaarBenJij.nu Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marnou - WaarBenJij.nu

Thailand

Door: Marnou

Blijf op de hoogte en volg Marnou

01 Juli 2014 | Thailand, Bangkok

hey hier de eerste blog vanuit thailand!

Het had er al veel eerder op moeten staan maar op de een of andere manier wekte het niet.. maar nu lukt t als t goed is! :) ik schreef de blog namelijk op 22 juni :)

Ik weet niet of ik t vol ga houden maar het is in ieder geval een begin :) gisterochtend eindelijk aangekomen in thailand na een hele korte uitgestelde voorbereiding ;p tijdens de vlucht zat ik naast twee ook alleen reisende mensen, een uit Belgie en een uit Ierland. Met z'n drieen veel lol gehad en daardoor ook minder last van de spanning voor het vliegen! Dus al een goed begin van de reis! Eenmaal aangekomen op bangkok airport was het dus zoeken naar Judi en Elles! men wat een grote luchthaven is dat zeg! Ik heb echt letterlijk een half uur gezocht voordat we elkaar gevonden hadden! Bleek dus dat Elles en Juud een taxi hadden genomen die omgereden was, of er in ieder geval langer over deed, maar ze hadden wel een wannabe goochelaar in de taxi dus ze hadden wel entertainment :p Maar dus na een leuk weerzien zijn we in de rij gaan staan voor een taxi want er waren veel files dus het duurde ff voordat we een taxi hadden. Maar we hadden wel een leuke taxi chauffeur die nog best wel goed engels sprak want het engels hier is nog al gebrekkig ;) Maar na een ritje van een half uur ofzo waar Judi en Elles in het thais wat dingetjes zeiden hadden we een blije taxichauffeur en waren wij bij het hostel aangekomen. Dat is in de backpackersstraat van bangkok dus leuk sfeertje hing er :). Na even wat gedronken te hebben daar zijn we naar de shopping mall gegaan voor internet op de mobiel, daar nog wat gegeten en toen weer terug. Daar hebben Judi en Elles afscheid genomen van twee andere meiden van de groep van school. Daarna zijn we even gaan liggen en wat gaan eten. Toen de tassen gepakt en in een regenbui wersen we opgehaald voor de busreis naar de haven van koh tao. Alleen we werden al om 7 uur gedropt maar hoefden pas om half 10 naar de bus. Dus met z'n drietjes gewacht daar in de shoppinghall en wat gelezen tot sluit en toen zo de bus in. Dat is echt zo'n slaap bus dus met vet veel beenruimte en je kan bijna helemaal plat! Echt super lekker! Judi dacht dat ze een vervelende stoel had omdat ze elke keer een hobbel voelde (in eerste instantie dacht ze dat Elles haar in de rug schopte) maar bleek dus dat het massage stoelen waren haha! Dus gratis rugmassage onderweg :p! Na een reis van 7 uur werden we om 5 uur sochtends gedropt bij een klein gebouwtje waar we nu nog steeds zitten te wachten op de volgende bus die ons naar de boot gaat brengen om 6 uur! Nadat Elles een enge aanvaring had met een rat (dat de huishond van hier bleek te zijn) :p en een mini gekko :) dacht ik dat t wel een goed moment was om mn blog te beginnen, en het helpt want er is al een half uur voorbij!! Er is nu net ook voetbal aangezet (portugal-vs) dus we vermaken ons voor dat tweede half uurtje ook wel :)

nou.. dat was dan al mn eerste blog! ik ga het proberen bij te houden!! Liefs!!!!